Adana 5 Ocak Gazetesi Ropörtajımız

Pera Clinic Adana 5 Ocak Gazetesi ile 10 ekim Salı günü baskısında yer alacak bir röportaj yaptık. Hem basılı hem de dijitalde yer alan röportajımızı aşağıda okuyabilirsiniz.

Estetik ve güzellik konularına getirdiği başarılı yaklaşımlarıyla fark yaratan, estetik operasyonlarında her daim yenilik peşinde olmayı görev edinmiş Pera Clinic, son teknoloji estetik cihazlarla, profesyonel ekip çalışanları ve yılların tecrübesiyle hastalarına hizmet vermenin haklı gururunu yaşıyor.

“HASTALARIMIZI SOSYAL YAŞAMLARINDAN ALIKOYMADAN TEDAVİ EDİYORUZ”

Adana’da medikal estetik sektörünün öncü kuruluşlarından Pera Clınıc Medikal Estetik Hekimi Dr. Özlem Hanım, medikal estetik üzerine 5 Ocak’a özel açıklamalarda bulundu. Estetik ve güzellik konularına getirdiği başarılı yaklaşımlarıyla fark yaratan, her daim yenilik peşinde olmayı kendilerine görev edindiğini ifade eden Dr. Özlem Hanım, “Medikal estetik uygulamalarında başarının temeli; cilt kalitesini artırarak, cildi sağlığına ve ışıltısına kavuşturmaktır. Çalışmalarımızdaki temel klinik prensip, hastalarımızı iş ve sosyal yaşamlarından alıkoymadan tedavi etmek” diye konuştu.

“HASTALARIMIZIN TÜM BİLGİLERİ KAYIT ALTINDA”

8 yıllık hekim, 6 yıldır da medikal estetik uzmanı olarak Pera Clinic’te hizmet verdiğini ifade eden Dr. Özlem Hanım, “Kliniğimizde doktor, hemşire, fizyoterapist ve halkla ilişkiler müdürü olmak üzere toplamda 4 personelle hizmet veriyoruz. Öncelikle kliniğimize gelen hastalarımızla yaptığımız ön görüşmede, hastanın kişisel ihtiyaçlarını belirliyoruz. Ardından uyguladığımız işlem ve ürünler hakkında bilgiler veriyoruz. Hastalarımızdan aldığımız oranlar ve kullanılan tüm ürünlerin bilgilerini kliniğimiz arşivinde saklıyoruz. Böylece ileride yaşanması olası sorunları daha en başından çözmüş oluyoruz.

“KLİNİĞİMİZ SAĞLIK BAKANLIĞI’NDAN RUHSATLI”

Estetik denince akla gelen ilk şeyin doğal güzellik olduğunu belirten Medikal Estetik Hekimi Dr. Özlem Hanım, “Kliniğimiz Sağlık Bakanlığı’ndan ruhsatlı ve yine Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı ilaçlarla tedavi sistemi uygulanıyor. Yani her işlemimiz yasalara uygun ve son derece güvenilir. Sağlığınızı, güzelliğinizi ve paranızı kaybetmek istemiyorsanız merdiven altı tabir edilen estetik kliniklerinden uzak durun. Aksi takdirde güzelleşmek yerine, hiç hoş olmayan sonuçlara katlanmak zorunda kalabilirsiniz” diye konuştu.

SAHTE ÜRÜNLERE DİKKAT!

Son dönemlerde piyasada kullanılan sahte botoks ve dolgu ürünlerine dikkat edilmesi gerektiğinin altını çizen Dr. Özlem Hanım, “Güneşin zararlı etkilerinden korunmak için, tatil dönüşü hanımların cilt bakımlarını ihmal etmemesi gerekir. Ayrıca cilt kalitesini arttırma amaçlı düzenli uygulamalar yapılmalı. Bu uygulamaları muhakkak estetik uzmanlar eşliğinde olmalı. İnternetten markası belli olmayan, ucuz ürünlerden almayın. Bunlar genelde kalitesiz ve sahte ürünler. Sağlığınızı ve güzelliğinizi düşünüyorsanız, sahte ürünlerden uzak durun” ifadesini kullandı.

PERA CLINIC’TE YAPILAN UYGULAMALAR

Pera Clınıc Medikal Estetik Merkezi’nde uzman personellerin olduğunu, son derece modern ve nezih bir ortamda hastalarını ağırladıklarını sözlerine ekleyen Dr. Özlem Hanım, “Pera Clınıc’te medikal estetik başta olmak üzere; Dolgu, Botoks PRP, Mezoterapi, Fizyoterapi, Hydrafacial Cilt Bakımı, Diode Lazer Epilasyonu, 7D HIFU Yüz Germe, Bölgesel İncelme gibi estetik uygulamaları yapılmakta ve son derece titiz çalışmalar eşliğinde hastalarımıza uygulanmaktadır. Son olarak; Hastalarımızın olduğu yaşın, göründüğü kimliğe dönüşmesini sağlıyoruz. Unutmayın; Her insan kendi yaşının güzelidir” şeklinde konuştu.

KAYNAK: 5 OCAK GAZETESİ